HTML

szemetparasztmajmok

Végre egy hely azoknak, akik gyűlölik az alattomos, tolvaj majmokat. Főleg azokat a középméretű, szürkésbarna kis szemétládákat.

Friss topikok

Linkblog

Megint kiviselték magukat a majmok

2007.11.19. 12:41 szily

Nem lepett meg, hogy már asszonyokat pofoznak. A gibbonnál kisebb majmok mind gecik. Harapós, enyveskezű, túlértékelt állatok. Vajon kinek áll érdekében, hogy annyit szerepelnek a gyerekkönyvekben?

11 komment

Címkék: india

A bejegyzés trackback címe:

https://szemetparasztmajmok.blog.hu/api/trackback/id/tr89234102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kzgy 2007.11.19. 13:17:31

Hehe, ez még médiahekknek is gyenge.
Viszont bizonyíték rá, hogy a gibbonnál nagyobb majmok meg mind hülyék :)

szily 2007.11.19. 13:51:14

teljesen komolyan gondolom, szó sincs médiahekkről.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.11.19. 14:00:03

mé teccett kimoderálni, csókolom?

kika66 2007.11.19. 14:16:20

mert majmok nem írhatnak

szily 2007.11.19. 16:49:11

bocs, őrült napom van, asszem valami zsidózás-SZDSZ-ezés kombó miatt, röptében olvastam.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.11.19. 19:49:01

szily: valóban volt benne olyan, de természetesen nem komolyan, hanem mintegy kigúnyolva azokat, akik szerint mindenről a zsidók tehetnek.
Gondolom, elsőre nem volt egyértelmű, hogy viccö akart lenni.

szily 2007.11.19. 20:26:08

akkor elnézést, tényleg siettem, ha újra felrakod, természetesen nem szedem ki, egyezzünk meg abban, hogy legyen ilyenkor szmájli, dőlt betű, akármi, tudom, hogy úgy az igazi, ha nincsen, de még nem ismerjük egymást, oszt ne legyenek félreértések.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.11.19. 23:06:25

"legyen ilyenkor szmájli, dőlt betű, akármi"

Vót szmájli, installálom alássan, csókolom-csókolom!

Tehát akkúr:

"Vajon kinek áll érdekében, hogy annyit szerepelnek a gyerekkönyvekben?"

A ZSIDÓKNAK! Azok szokták a lovat adni az ilyen kisebbségek alá! Meg a Zeszdéesz! Bár az ugyanaz!
Szmájliszmájliszmájli :)

Evvót a nagy pojénom, de már nem is oan vicces már.
Izé.
Amúgy tök vicces ez a blog, szerintem nincs is ilyen kifejezés, hogy "kiviseli magát", de nagyon jó, és ideillő. És a majmok tényleg idegesítő rusnya férgek, jó, hogy valaki végre határozottan kimondja ezt az ezidáig kendőzött és elmismásolt tényt. Igazából szerintem az összes főemlős az, persze a jelenlévők mindig kivételek, ugye.

szily 2007.11.19. 23:49:39

drága BlueBunny, akkor ezt elintéztük, vakabb vagyok egy mókusnál, hogy elnéztem.

Főemlős témában lehet, hogy túllép rajtam az élet, én az alvadt kádári struktúrák utórezgéseként megengedő vagyok például az emberszabásúakkal, sőt a kacsacsőrű emlős is imponált, míg meg nem tudtam, hogy egy arsznyi kis fing.

szily 2007.11.20. 01:14:19

Ja és van olyan, hogy kiviselni magad, azt jelenti, rossz fát tenni a tűzre.
süti beállítások módosítása